30 éves erekció eltűnt. A merevedési zavar és kezelése, tünetei és okai

Dr. Török Alexander

Lehet gyulladás, de lehet daganatos folyamat is. Kovács Zoltán kérdése: Tisztelt Doktor Úr! A válaszát előre is nagyon szépen köszönöm!

Potenciazavarhoz vezethet a metabolikus szindróma

Üdv:Zoltán 30 éves erekció eltűnt Zoltán. Kérem mutassa meg urológusnak, ugyan is vizsgálat nélkül korrekt válszt nem lehet adni Üdv Berti85 kérdése: Keves Dr.

Török Alexander, Nem igazan tudom, hogy a problema az urulogiahoz, vagy esetleg mas agazathoz tartozik-e. Ezert elore is elnezeset kerem. Ra is ternek a problemara. Parom nagyon szegyenlos, es fel, cikinek tartja elmenni orvoshoz, ezert is irok onnek. Mikor vaginalisan szeretkezunk, egy ido utan azt szoktam eszrevenni, hogy a vegbele mintha kidudorodna, azaz kijonne egy resz belole es furcsan kilog. Szeretkezes utan, ez idovel visszahuzodik.

Regebben neha massal elt analisan is szexualis eletet, lehet ez is fontos lehet. Azt tudom meg, hogy paromnak szokott aranyere is lenni, talan ez is fontos.

Elege agaszt a problema, hogy miert lehet ez.

Esetleg tudna tanacsot adni? Pecsen van noi szakorvos, mert parom noi orvoshoz ragaszkodna.

30 éves erekció eltűnt 20 éves rossz merevedés vagyok

Tisztelettel Kovács Bertalan Kedves Bertalan. A leírás alapján egyértelműnek tűnik ,hogy aranyérről van szó. 30 éves erekció eltűnt szakterület, vagy egészen pontosan proktológia. Hogy van-e női szakorvos, azt nem tudom, bár valószínű. Nézze meg a sebészeti szakrendelések orvosainak névsorát.

Zoltán kérdése: Tisztelt Doktor úr!

30 éves erekció eltűnt miért nincs pénisz

A műtétet laparoskopiával végezték, a sigmabélből vettek ki kb. A szövettan szerint nincs áttét, a bélfalon nem ment ki a daganat. A múlt héten tűnt fel, hogy az egyik herém v.

Reggeli merevedés

A kérdésem az lenne, hogy ez lehet-e a hasi műtét következménye, vagy ez ettől teljesen független panasz lehet? Válaszát nagyon köszönöm.

30 éves erekció eltűnt kiegészítők a péniszhez

Lehet a következménye, de lehet teljesen független dolog is. Javaslom, hogy első sorban az operáló orvossal konzultáljon.

Norbi kérdése: Üdvözlöm. Jelenleg 30 éves vagyok, pár éve észre vettem mitha csökkenne a merevedésem tartóssága vagy 30 éves erekció eltűnt merevedés, magömlésem nem olyan intenzív és kevesebb is, vizelet erejének csökkenése, nehezen 30 éves erekció eltűnt vizelet, mintha valami nem engedné hogy úgy jöjjön ahogy jönnie kéne.

  • 21 lassú erekció vagyok
  • Tetraciklin a péniszhez
  • Lelki okok Fiatalabb, 30 körüli életkorban gyakran lelki okok húzódnak meg a merevedési zavar hátterében.
  • A metabolikus szindróma már Görögországot és Franciaországot is elérte, ahol a lakosság eddig védettnek számított egészséges étrendjéből és életmódjából adódóan.

Kb fél éve elkezdtem szedni aktus előtti tablettákat mert most már többnyire nincs merevedésem, és a reggeli merevedések is elmúltak, a kapszula hatása után a merevedés többnyire rendben van, a vízelet is könnyebben megindul erőteljesebb is másnap reggel néha van merevedés.

Voltam ban urológus orvosnál, a doktor úr prosztata gyulladást diagnosztizált de a gyógyszerek és kúpok alkalmazása után sem javult a helyzet, de annyiba hagytam.

Van egy testépítő ismerősöm és beszéltünk a szteroidokról és utána jutott eszembe hogy 16 vagy 17 éves koromban aminemtudom pontosan, beszedtem egy danabol kúrát mert épp egy ismerősömmel edzeni jártunk és ő ajánlotta, viszont ő elfelejtette mondani hogy ezeket a kúrákat lekell vezetni különféle gyógyszerekkel, ez ugye nálam nem történt meg.

30 éves erekció eltűnt pénisz karkötők

A mostani gondolkodásommal más okos vagyok de sajnos akkor megcsináltam ezt a kúrát, arra gondolok hogy a tesztoszteron szintem nem lehet rendben, persze én ezt nem tudhatom biztosra. Jelenleg ne magyarországon élek most találtam önre, ha Magyarországon leszek el fogok menni személyesen is, de most sajnos csak ilyen úton tudom elmondani a panaszaimat.

Véleményét válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel: Norbert Kedves Norbi.

Potenciazavarhoz vezethet a metabolikus szindróma

Ha szedi még a kedély javító szereket akkor megvan a magyarázat, mert ezek ilyen panaszokat okoznak. Ha már nem szedi, akkor kellene egy tesztoszteron szintet nézni. Üdv Bence kérdése: Szép napot kívánok! Semmi mi okozza a problémát az erekcióval nem látok, nem tapintok, semmi nagyobb ütés nem érte. Pihentessem pár napot és jobb lesz vagy esetleg a dohányzás és a nikotin pótló niquiton tab is hatással lehet rá?

Előre is köszönöm szépen a válaszát, igazából nagyon félek

Lásd még